2009 m. gegužės 27 d., trečiadienis

DeviantArt I


Turbūt kaip ir visi žmonės mėgstu pasiseilėt žiūrėdama į gražius piešinius (nors ir skaitmeniniu būdu sukurti, koks skirtumas). Kalbu apie daug kam žinomą svetainę DeviantArt (DA), kurioje pilna visokių gerų ir kartais nelabai, dalykų. Seku vienos panelės iš Kinijos, niku Heise darbus. Aš manau mano pomėgis Azijai čia labai prasiverš, juolab, kad dauguma man patinkančių dalykų kilę būtent iš ten, sorry :D
Taigi Heise darbeliuose beveik visada dominuoja gražūs lyg iš pieno plaukę jaunikaičiai :))) Čia leisiu sau nešvankiai pakikent :D Nors dauguma jos piešinių veikėjų stypso vieniši, į juos irgi malonu paganyti akis. Žinoma, Heise neabejinga ir Boys Love tematikai (BL), todėl jos darbai įgauna dar įdomesnį atspalvį :D Man patinka jos kruopštus artwork'as, spalvingumas ir veikėjų plaukai :D Prisipažinsiu, esu plaukų fetišistė (galvos) :D Gana dažnai jos darbai būna šiek tiek fantasy tematikos, bet jau kai pradeda piešt visokius seksualius demonus, tai sunku atplėšt akis.
Keletas jos darbelių, o galeriją rasite čia

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą