2009 m. rugsėjo 16 d., trečiadienis

Jūsų nelaimei aš grįžau

Galvojot, kad numirė blogas? Oi, turiu jus labai nuliūdint - tiesiog vasarą leidau už jūrų marių ir visai neturėjau laiko Lietuvos gyventojų tvirkinimui :D Labai giliai susimąsčiau, kuo čia galėčiau nudžiugint tuos padarus, kurie skaito mano rašliavą...
Turbūt reiktų paminėt, jog mano mama visai neseniai mane apšvietė apei mano gimtojo miesto gėjų poreles :D Buvau didžiai nustebinta, jog (tarkim, miestelio pavadinimas Varlinykas) Varlinyke egzistuoja bent trys poros. Nors ko čia stebėtis, kai visi vieni kitus pažįsta. Bet iš savo graudžios patirties žinau, jog ne viskas, apie ką kalbama, yra tiesa ;P Na, mano nuomonė visada buvo tokia, jog gėjai (bent dauguma) yra intelektualūs ir šiaip prie meno linkę žmonės (gal čia ir stereotipas, bet nesvarbu). Vat ir pasirodo du iš jų yra mokytojai, vienas dirba savivaldybėje, o kitas pardavinėja gėles (beje mačiau jo kioskelį ir šalia pastatytą kažkokį gėlių medį, tikrai gražu).
Po to dar viena draugė papasakojo, jog vienas Varlinyko žymus (jaunas) gėjus gyvena susimetęs su reidų karalaičiu Petruškevičium (atseit patikimi šaltiniai teigia), bet kadangi čia asmeninis jų gyvenimas, aš toliau nenarpliosiu jų (galimo) bendro gyvenimo.
Taigi sugrįžimui tiek trumpai, o vėliau grįšiu su filmais ir panašiu stuff :)

2 komentarai: